V červnu 2017 firma Lush oslaví třetí narozeniny svého projektu Charity Pot. Jeho podstatou je, že celý výtěžek (minus daň) z prodeje krému Charity Pot (135 Kč za 50 ml a 495 Kč za 250 ml), jde na podporu malých organizací a projektů, co za to stojí. Charity Pot, nyní prodávaný v 36 zemích, již na celém světě vydělal a rozdal přes 20 milionů liber (přes 640 milionů Kč). V České republice bylo od roku 2014 podpořeno více než 20 organizací bojujících za práva zvířat, lidí a ochranu životního prostředí. Lush se neobává podpořit aktivity kterých se ostatní společnosti straní. Věří totiž, že jde mnohdy o nejefektivnější cestu ke změnám.
Patike
Právě téma rodiny se stalo vlajkovou lodí PROUDu. Po velkém úspěchu u Ústavního soudu, který povolil jednotlivcům v registrovaném partnerství osvojení dítěte, přišel ale i neúspěch v podobě dalšího odkladu projednávání novely zákona o registrovaném partnerství. Ta by umožnila partnerovi či partnerce osvojení vlastního dítěte druhého z partnerů v případech, kdy má dítě právně pouze jednoho rodiče. V práci ale pokračujeme dál. Se začátkem tohoto roku jsme se nově zapojili do Koalice za manželství a kampaně Jsme fér. Láska je přece jen jedna. A navíc, jak říká právnička a členka PROUDu Adéla Horáková: „Ve světě přibývá zemí, které umožňují uzavřít manželství lidem bez rozdílu. V takových zemích žije již miliarda lidí a nikde kvůli tomu nezačaly padat trakaře z nebe.“
Více o projektu Charity Pot v naší tiskové zprávě: LUSH TZ